dimecres, 8 de gener del 2014

Sorteig!

Com que estem a punt d'arribar a les 20.000 visites al bloc, estic preparant un sorteig.

Per participar en el sorteig només s'han de seguir els passos següents:
1) Ser seguidor/a de la pàgina del facebook. Si encara no ho ets, clica AQUI i busca el botó "M'AGRADA" o fer-se seguidor/a del bloc
2) Deixar un comentari al bloc o al facebook (amb el nom i mail )

El sorteig es farà el dia 16 de Febrer. I la guanyadora o guanyador s'emportarà un osset com aquest


5 comentaris:

Ivette ha dit...

Hola Palomins!

Jo vull aquest osset tan xulo que fas!! Moltes felicitats per les 20.000 visites al bloc!

Ivette

Anònim ha dit...

Hola, és monísim aquest ossent, m'encanta!! A veure si hi ha sort!!
El meu e-mail: cts@tinet.org
Carmen Tuset

Salomé ha dit...

Hola!!
El petit de casa aquest osset li agrada molt, per tant estaria molt bé que ens toqués.
M'agrada molt la feina que fas!! segueix així!!

s3_afrodita@hotmail.com

Mamemimo ha dit...

Jo m'hi apunto sense pensar-hi ni u n segon. Felicitats!

Unknown ha dit...

Oish, a aquestes hores i encara no he participat! Felicitats guapa!

Blogging tips